Zkontrolujte nejdříve všechny složky
e-mailové schránky včetně nevyžádané pošty (spamu). Pokud bude toto hledání
neúspěšné, zašlete do 24 hodin od zaplacení e-vstupenky dotaz na zákaznickou
podporu, viz kontakty níže. Do zprávy uveďte jméno, příjmení a elektronickou
adresu kupujícího, případně další identifikační údaje týkající se nákupu
e-vstupenky. E-mail musíte poslat z adresy, která byla uvedena při nákupu.
Nevadí, stačí poslat e-mail
na zákaznickou podporu a uvést jméno, příjmení a elektronickou adresu zákazníka,
případně další identifikační údaje týkající se nákupu e-vstupenky. Chybnou adresu
provozovatel opraví a e-vstupenky přepošle na správnou e-mailovou adresu. E-mail
zašlete z adresy, na kterou požadujete, aby byla e-vstupenka přeposlána.
Zákazník v emailu s e-vstupenkou zároveň obdrží zjednodušený daňový
doklad. Pokud si zákazník přeje daňový doklad s informacemi, který ve
zjednodušeném daňovém dokladu nejsou, je možné v zaslaném emailu požádat o jeho
vystavení. Na základě vyplnění potřebných údajů bude zákazníkovi na email zaslán
daňový doklad.
V případě dotazů nebo problémů s nákupem se ozvěte na
jeden z kontaktů naší zákaznické podpory. Jsme vám k dispozici během otevírací
doby Infocentra u chrámu sv. Barbory, viz web khfarnost.cz: